آ

  • آگاهی مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]

  • آموزش ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]

  • آموزش مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]

  • آموزش فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]

  • آموزش از راه دور مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]

  • آموزش الکترونیک تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]

  • آموزش بالین کیفیت آموزش در هر یک از بخش‎های بالینی از دیدگاه دانشجویان سال‌های پنجم و ششم دندان‌پزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]

  • آموزش بالینی ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]

  • آموزش بالینی کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]

  • آموزش پاسخگو بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]

  • آموزش پزشکی مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]

  • آموزش پزشکی انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]

  • آموزش پزشکی بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]

  • آموزش دادن ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]

  • آموزش دندان‌پزشکی کیفیت آموزش در هر یک از بخش‎های بالینی از دیدگاه دانشجویان سال‌های پنجم و ششم دندان‌پزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]

  • آموزش علوم پزشکی ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشته‌های علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]

  • آموزش مجازی مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]

  • آموزش مجازی طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالش‌های آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]

  • آموزش مجازی بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]

ا

  • اپلیکیشن تلفن همراه تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]

  • اتاق عمل تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

  • اخلاق فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]

  • اخلاق تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]

  • اخلاق حرفه‌ای فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]

  • ارتقای عملکرد طراحی و ارزیابی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]

  • اساتید بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]

  • استاندارد آموزش پزشکی کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]

  • استرس شغلی مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]

  • اشتراک گذاری چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک ‎گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]

  • اعضای هیات علمیدانشگاههای استان تهران طراحی و ارزیابی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]

  • انگیزش تحصیلی انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده‌ پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]

  • اهمال کاری تحصیلی اهمال‌کاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیش‌بینی‌کننده‌های آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]

ب

  • بخش های بالینی کیفیت آموزش بالینی در یک بیمارستان آموزشی دانشگاهی بر اساس استانداردهای آموزش پزشکی عمومی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 48-40]

  • برنامه درسی ملی مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]

  • برنامه های آموزشی (کوریکولوم) ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشته‌های علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]

  • بلوغ سرمایه انسانی بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]

  • بهبود کیفیت اموزش ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]

  • بهره وری بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]

پ

  • پدیدارشناسی تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]

  • پرستار مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]

  • پروفشنالیسم تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]

  • پزشک خانواده به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]

  • پوسیدگی دندان بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]

ت

  • تجربه زیسته تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]

  • تحلیل محتوا تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

  • تحلیل محتوا تبیین تجربه زیسته دانشجویان دندانپزشکی یزد از تحصیل در دوران همه‌گیری کووید 19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 84-76]

  • تدریس نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]

  • تدریس الکترونیکی مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]

  • تعلیم و تربیت ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]

  • توانبخشی ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]

  • توانمندی شناختی طراحی و ارزیابی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]

  • تیپ شخصیتی بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]

چ

  • چالش‌ها طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالش‌های آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]

  • چکیده صوتی چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک ‎گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]

  • چکیده ویدیوئی چکیده صوتی مقالات: ابزاری برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و اشتراک ‎گذاری آسان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 4-1]

ح

  • حرفه‌ای‌گری تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]

خ

  • خودشیفتگی بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیم‌گیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]

  • خودمراقبتی بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]

د

  • دانش بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]

  • دانشجو ارتباط کیفیت آموزش بالینی و علاقه مندی دانشجویان به رشته تحصیلی دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 37-47]

  • دانشجو بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]

  • دانشجو تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]

  • دانشجو نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]

  • دانشجویان کیفیت آموزش در هر یک از بخش‎های بالینی از دیدگاه دانشجویان سال‌های پنجم و ششم دندان‌پزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]

  • دانشجویان طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالش‌های آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]

  • دانشجویان بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]

  • دانشجویان انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده‌ پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]

  • دانشجویان دندانپزشکی بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]

  • دانشجویان دندانپزشکی تبیین راهکارهای عملی به منظور ارتقاء سطح پروفشنالیسم دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 75-62]

  • دانشجوی کارشناسی ناپیوسته تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

  • دانشگاه نقدی بر برداشت های اشتباه از واژه دانشجومحوری [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 5-1]

  • درمانگاه آموزشی سرپایی ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]

ر

  • راهنمای بالینی به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]

  • رضایت تحصیلی بررسی همراهی رضایت تحصیلی و تیپ های شخصیتی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1399 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 48-58]

  • رضایتمندی بررسی میزان رضایتمندی کاراموزان داخلی از کلاسهای مدل سازی راند استاژری در واتس اپ در دوران محدودیت های کرونایی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 70-61]

  • روش ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]

  • رویکرد کیفی تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]

  • ریفرم مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]

س

  • سبک تدریس بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]

  • سطح دانش بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]

ش

  • شخصیت بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیم‌گیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]

ع

  • علوم آزمایشگاهی بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]

  • علوم پزشکی فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]

  • علوم پزشکی بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]

  • علوم توانبخشی اهمال‌کاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیش‌بینی‌کننده‌های آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]

  • عملکرد سازمانی آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]

  • عوامل مرتبط انگیزش تحصیلی و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشکده‌ پرستاری و مامایی زاهدان [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 84-71]

ف

  • فرسودگی آموزشی اهمال‌کاری تحصیلی ، فرسودگی آموزشی و پیش‌بینی‌کننده‌های آن در دانشجویان علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 17-6]

  • فلسفه پزشکی فلسفه پزشکی: ضرورت فراموش‌شده در آموزش علوم پزشکی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 90-81]

  • فیزیوپاتولوژی مقایسه برنامه آموزشی مرحله فیزیوپاتولوژی به شیوه کورسی و برنامه ملی پزشکی، مورد مطالعه (دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 39-29]

ک

  • کار آموزی تاثیر آموزش از طریق اپلیکیشن تلفن همراه در یادگیری کارآموزی پزشکی اجتماعی در دانشجویان مقطع کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 49-39]

  • کارکنان دانشی بررسی تاثیر بلوغ سرمایه انسانی بر بهره وری کارکنان دانشی( مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 11-23]

  • کارورزی پزشکی – اجتماعی به کارگیری راهنماهای بالینی پزشک خانواده در کارورزی پزشکی اجتماعی و خانواده به منظور ارتقاء صلاحیت بالینی کارورزان پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 70-61]

  • کلمات کلیدی: بیمارستان اموزشی ارتقاء فرآیندهای آموزش پزشکی در بستر ارائه ی خدمات سرپایی: شواهدی از یک بیمارستان بزرگ آموزشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 53-44]

  • کلید واژه: ارزیابی شناختی طراحی و ارزیابی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارتقاء عملکرد اعضای هیئت علمی بر اساس ارزیابی توانمندی شناختی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 31-19]

  • کلیدواژه‌ها : آموزش ضمن خدمت آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]

  • کوریکولوم بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]

  • کووید 19 بررسی تأثیر وبینار آموزشی بر سطح دانش مرتبط با کووید 19 و آشنایی با روش های خود مراقبتی در اساتید و دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 81-71]

  • کووید-19 مقایسه استرس شغلی پرستاران شاغل در بخش کووید-۱۹ و سایر بخش‌ها و ارتباط آن با سطح آگاهی ایشان از بیماری کووید-19 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 60-50]

  • کوید 19 ضرورت اصلاح کوریکولوم آموزشی رشته‌های علوم پزشکی با توجه به ﺷﻴﻮع کرونا ویروس (COVID-19) [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 95-85]

  • کیفیت کیفیت آموزش در هر یک از بخش‎های بالینی از دیدگاه دانشجویان سال‌های پنجم و ششم دندان‌پزشکی درسال 1399 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 18-6]

م

  • مامایی بررسی دانش دانشجویان رشته مامایی به پوسیدگی زودهنگام دندانها در کودکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 24-36]

  • مدیران بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیم‌گیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]

  • مدیریت بررسی ارتباط بین سطوح خودشیفتگی و سبک تصمیم‌گیری مدیران رده میانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 28-18]

  • مدیریت آموزشی مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]

  • مراقب سلامت آموزش ضمن خدمت کارکنان، رویکردی مهم برای ارتقا و توسعه سرمایه انسانی سازمانی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 60-49]

  • مقاله انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]

  • مهارت شغلی بررسی میزان انطباق کوریکولوم کارشناسی رشته ی علوم آزمایشگاهی با مهارت شغلی بر مبنای آموزش پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال ۱۳۹۹ [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 26-15]

و

  • واژگان درست انتخاب واژگان صحیح: پاشنه آشیل در مقالات آموزش پزشکی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 5-1]

  • ورز" یادگیری الکترونیکی در بیمارستان اکبر مشهد درآغاز پاندمی کوید 19 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 59-68]

  • ویروس کووید 19 طراحی و روانسنجی پرسشنامه شناسایی چالش‌های آموزش مجازی در همه‌گیری کووید-19 [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 43-32]

ه

  • هیات علمی بررسی سبک تدریس اعضای هیئت علمی و رابطه آن با برخی ویژگی‌های دموگرافیک آنان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 38-27]

ی

  • یادگیری ارزیابی میزان رضایت دستیاران تخصصی بخش داخلی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آموزش ترکیبی (مجازی و حضوری) در سال 1399 [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 18-6]

  • یادگیری الکترونیکی مروری بر مولفه های طراحی آموزشی یک فرایند تعاملی در بستر آموزش مجازی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 69-86]

  • یادگیری ترکیبی تبیین تجارب دانشجویان ناپیوسته اتاق عمل از تدریس به روش یادگیری ترکیبی: یک رویکرد کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-10]